10 juni 2014: nog 14 maanden! - Reisverslag uit Schoorl, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu 10 juni 2014: nog 14 maanden! - Reisverslag uit Schoorl, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

10 juni 2014: nog 14 maanden!

Door: Marco, Renee & Bo

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

10 Juni 2014 | Nederland, Schoorl

Vanuit Schoorl tellen wij verder af, nog maar 14 maanden! Het begint nu echt dichtbij te komen. De volgende afspraak met de wedding planner Yolanda staat gepland. Belangrijke beslissingen zullen nu gemaakt dienen te worden…

Het volgende feestje komt dichterbij…Er ligt al een stapel klaar om uit te delen tijdens dit feestje. Er zullen belangrijke onderdelen besproken worden en nu zal het voor iedereen ook langzaamaan dichtbij komen. Wij kunnen in ieder geval niet wachten...!!

Verder ideeen opgedaan voor een vrijgezellenfeest bij R & M (Rick en Melissa, onze initiaalgenootjes!), al zullen we hier niets in te brengen hebben hahaha & Renee is weer een diploma rijker!!

Nog 14 maanden! Countdown...

Liefs X van Bo, Renee & Marco vanaf het strand

• 14 Juni 2014 - 16:38

Opa En Oma Weerts :

het komt inderdaad dichtbij, wij hopen dat jullie een heel fijn weekend hebben gehad liefs opa en oma

• 14 Juni 2014 - 16:52

R&M1:

Lieve R&M2,

Wat een leuk idee om een wat ben jij.nu te maken voor jullie huwelijk!
    Veel plezier bij de voorbereidingen, de enige tip die wij hebben is genieten, genieten en nog eens genieten van alles om je heen!
    Maar dat doen jullie al heb ik het idee!

Liefs,
    R&M1