10 juli 2014: nog 13 maanden! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu 10 juli 2014: nog 13 maanden! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

10 juli 2014: nog 13 maanden!

Door: een enthousiast bruidspaar

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

10 Juli 2014 | Nederland, Brunssum

Weer een maand verder! Weer ’n gesprek met de wedding planner gehad en we hadden een update beloofd. Dit heeft even op zich laten wachten, omdat alle informatie, foto’s, video’s en indrukken erg overweldigend waren. We hebben ondertussen al een definitieve kamerindeling gemaakt, verschillende prachtige trouwlocaties bekeken voor de verschillende onderdelen van de huwelijksceremonie en weggezwijmeld bij foto’s en video’s van de 2 lodges. Want Yolanda is hier onlangs geweest…en dat geeft een veel realitistischer beeld, maar ook overtrof het onze verwachtingen én deze waren toch al errug hoog!!

Binnenkort weer een feestje, dan is het echt nog maar 1 jaar wachten EN dan begint voor iedereen zo’n beetje het echte planwerk. Helaas zal niet iedereen aanwezig zijn in verband met vakanties, maar dat zal de pret niet drukken! Wij kunnen in ieder geval echt niet wachten en hopen dat jullie allemaal “ja” zeggen tegen jullie speciale “taak” voor/tijdens/na onze tijd in Zuid-Afrika.

Nog maar 13 maanden…