Antwoorden... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu Antwoorden... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

Antwoorden...

Door: DE bruid 2 be :)

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

14 Juli 2014 | Nederland, Brunssum

Ik krijg de laatste tijd vaak de vraag, “vind je het niet lang duren?” Mijn antwoord is hier altijd “nee” op. Juist door de lange tijd hebben we alle tijd om de grote en kleine details door te nemen. Nu, ruim 1 jaar vantevoren, staan al grote details vast en nu wordt het tijd om de kleine details in te gaan vullen. Godzijdank hebben we eigenlijk 2 weddingplanners, eentje hier en eentje daar in Zuid-Afrika. Christie is de eigenaresse van Pitse en heeft op haar eigen lodge al vele huwelijken georganiseerd. Zij heeft oog voor detail en beleeft veel plezier uit de voorbereidingen hierop. “The sky is the limit”, niets is te gek voor haar. En dat bleek ook tijdens Yolanda’s bezoek aan hun, terwijl ze Lebala bekeken, zagen ze ook hier veel opties voor onderdelen van de huwelijksceremonie, echter Yolanda had nog geen enkele ervaring met deze lodge en durf je dan zo’n groot risico voor je grote dag te nemen? Wij niet…totdat Christie aanbood alles te regelen, onafhankelijk van waar het plaats zou vinden. En zo hadden wij opeens een soort van 2 wedding planners, 1 voor de grote details en 1 voor de kleine details! Een topteam, waar wij ontzettend veel vertrouwen in hebben. Want eerlijk is eerlijk, ik had zelf niet gedacht ik dit uit handen durfde te geven….maar op deze wijze voelt het meer dan goed en ik weet ook zeker dat het perfect gaat worden.

Vandaag werd dit weer bevestigd door een leuk mailtje van Yolanda, welke ik jullie niet wil onthouden…

“Hallo Marco en Renee,

Even een update van mijn kant.

Ik heb, naar aanleiding van ons gesprek, een lange email met veel vragen naar Christie/Pitse gestuurd.
Ze stuurde me snel even dit berichtje terug:

" Thank you for your email and for the details (so far) for this couples’ wedding.

I currently have guests for the next two weeks (almost back-to-back).
Please allow for a delayed response regarding this email, while I work out logistics (number of chairs, etc), and I’ll come back to you once I’ve checked some of the questions with Lebala.

This is an exciting challenge, and I look forward to this wedding and the months of preparations leading up to it. Will get back to you soon.

Dus graag even wat langer geduld dan normaal, omdat ze dus de komende 2 weken erg druk is met gasten op de lodge (en dan is ze er ook helemaal voor hun, en zit dus bijna niet op kantoor).

Groetjes,

Yolanda - Fundisa Weddings”

Ook dit zal zo tijdens ons verblijf zijn. Gedurende die dagen zal alles om ons draaien en niets is te gek!! Waar een enkeling van jullie misschien nog wel eens slim gebruik van kan maken….We wachten dus nog maar even af op verdere details!! Spannend!! 8 augustus horen jullie hier weer meer over!!