10 augustus 2014: only 1 year left - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu 10 augustus 2014: only 1 year left - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

10 augustus 2014: only 1 year left

Door: 'n stuiterend bruidspaar to be!

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

10 Augustus 2014 | Nederland, Brunssum

Een speciaal welkom EN ’n ontzettend dikke kus voor ons trouwgezelschap. We hebben vrijdag, de dag dat we over 1 jaar (hoogstwaarschijnlijk) in het vliegtuig zullen stappen, een fantastisch feestje gehad dankzij jullie!!

Maar ook welkom aan al onze andere vrienden en familie! Vanaf vandaag gaat de site van het trouwgezelschap naar iedereen, die geïnteresseerd is. Via deze weg zullen jullie op de hoogte blijven van alle vorderingen rondom de bruiloft en tzt de huwelijksreis.

Te beginnen bij afgelopen vrijdag, vrijdag 8 augustus 2014. De dag, dat we over 1 jaar met velen in het vliegtuig zullen stappen op weg naar Zuid-Afrika. De reis, die ons naar onze trouwlocatie zal brengen. De trouwlocatie ligt op in een prive-wildreservaat 3-4 uurtjes rijden vanaf Pretoria…In een vorige blog kunnen jullie lezen dat het idee Zuid-Afrika van Marco af kwam, vlak nadat we ons verloofd hadden in IJsland.

1 jaar geleden lanceerden we deze site om ons trouwgezelschap op de hoogte te houden. Het was ook 1 jaar geleden dat ze kennismaakte met onze trouwlocatie. Zodra de laatste locatie, te weten deze in Pretoria, definitief vast staat, zullen wij deze ook met jullie allen delen.

Nu 2 dagen geleden gaven we weer een feestje, waarin we onze trouwgasten hun speciale taak voorstelde, op de getuigen (Amy, Anouk T, Elise en Paul) en ceremoniemeester Anouk M na. Uiteindelijk gaf iedereen, na de zoektocht naar de speciale vraag, een “ja, ik wil-antwoord” op en waren wij helemaal in onze nopjes. De schoonzusjes to be Lavinia en Esther en de (schoon)broertjes Pim en Thomas zullen de vrijgezellenavond deel 2 in Zuid-Afrika voor hun rekening nemen. Marco zal weggegeven worden door zijn moeder en Renée door haar vader (nadat Marco nog officieel om haar hand gevraagd heeft). De andere ouders zullen samen met oma spreken tijdens de ceremonie zelf en het trouwdiner. Opa zal de ringendrager ontwerpen en mogen afleveren te samen met Bo (in knuffelversie). Roberto zal alle (onbezette) momenten op de gevoelige plaat vastleggen en Remy zal de veiligheid van ons, te samen met de rangers, in de gaten houden. EN sinds gister kunnen wij hoogstwaarschijnlijk Noë Sayenna Leysner aan ons trouwgezelschap toevoegen, als bruidsmeisje :)

9 augustus: de dag dat we ons 4-dagen-oude bruidsmeisje voor het eerst mochten knuffelen! Marco verloor zijn hart even aan een andere vrouw ;) Wat ’n beauty is het en wat zijn wij trots op de kersverse papa en mama…

Vandaag, 10 augustus 2014, hebben wij “onze dag” samen doorgebracht in de dierentuin in Keulen. Om de sfeer te proeven, te oefenen met fotograferen en te genieten van elkaar…

We tellen af, hopelijk tellen jullie met ons mee af!

Liefs X,
Het bruidspaar to be

• 12 Augustus 2014 - 15:45

Newbie:

Lieverds dankjulliewel voor het afleveren van het Zuidafrika mapje ga er vanavond eens in bladeren! het was weer een super gezelloge avond vrijdag!
    Dikke dikke koesss. The best (Wo)man.