Nog 260 dagen tot onze grote dag... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu Nog 260 dagen tot onze grote dag... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

Nog 260 dagen tot onze grote dag...

Door: 'n zieke, snotterende bruid

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

22 November 2014 | Nederland, Brunssum

Nog 260 dagen tot onze grote dag & nog 256 voor de helft van onze gasten tot vertrek :=)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..!!

Het grootste gedeelte van ons trouwgezelschap heeft een ticket EN ze zitten nog ge-zel-lig samen op dezelfde vlucht ook. Mijn papa en mama hoeven zelfs nog maar 254dagen af te tellen tot vertrek. Hoelang wij nog? Voor ons breekt nu de spannende tijd aan over de vakantie-aanvragen EN dan weten wij ook hoelang we nog moeten aftellen tot ons vertrek naar Zuid-Afrika. Het wegdromen van de plaatjes van onze bruiloft en honeymoon geeft de afleiding om hier niet te zeer mee bezig te zijn! Nog even afwachten…

Nog even afwachten geldt ook voor ons trouwgezelschap. De kerstman en vrouw zullen dit jaar wat meer duidelijkheid geven over onze nieuwe, adembenemende en moderne locatie in Pretoria…

Liefs X, de bruid-2-be

• 27 November 2014 - 10:57

Eemster:

Jeeeeeeeeejjjj aftelleeeuuuhhhh

• 03 December 2014 - 13:33

Marco En Renee Franssen-Weerts:

Nog maar 250......aaaaahhh :)