Nog maar ’n half jaar… - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu Nog maar ’n half jaar… - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

Nog maar ’n half jaar…

Door: carnavals-ZA-gekken

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

10 Februari 2015 | Nederland, Brunssum

"1 januari 2015, absurpt…naar dit jaar hebben we zoooooo lang uitgekeken. Al sinds 7 maart 2013. De dag, waarop we ons verloofde in ’t betoverende IJsland. Met dezelfde fles champagne zijn we gister 2015 letterlijk ingeknald…” Zo startte onze vorige blog, nu is het nog maar een half jaar…De tijd vliegt opeens voorbij en we alleen maar ongeduldiger….

Een kleine update vanuit onze kant. Na de carnaval ’n uitgebreide versie, maar we zijn drukdruk…Echter 10/2/2015 laten we niet zomaar aan ons voorbij gaan..!!

Met slechts 1 klein onverwacht tegenvallertje werden we weer even met de neus op de feiten geduwd. Maar ons kent ons. We zijn en blijven positief! Alle locaties in ZA staan definitief vast, zelfs ons gezamenlijke weekje vakantie met de papa’s, mama’s en opa & oma begint vorm aan te nemen. Renee is geslaagd voor haar jurk en Noe mag in juni mee gaan passen, als de “grote jurk” binnen komt. De bruidsmake-up is bepaald tijdens een gezellige avond met vriendinnen en de keuze voor het bruidsboeket is ook gemaakt. We zijn druk bezig met de tickets voor onszelf en de honeymoon wordt ook concreter en concreter. Renee start in maart nog met een opleiding en Marco geniet van zijn nieuwe functie. Kortom genoeg spannends, maar we gaan eerst ge-nie-ten van ons laatste ongetrouwde carnavalsfeest. Ons-valentijd/liefdes-carnaval-jaar in onze ZA-pakjes!!

Alaaf!
X

• 12 Februari 2015 - 17:14

Harry En Corrie:

Pap zegt al minirok met rits erin, ha,ha,ha.
    Groetjes pap en mam, tot na de carnaval dan is weer klustijd.