Only 75 days left… - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu Only 75 days left… - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

Only 75 days left…

Door: 2 STUITERBALLEN

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

23 Mei 2015 | Nederland, Brunssum

Tegenwoordig hebben we woorden over het aantal dagen…Waar Renee aftelt tot onze trouwdag, telt Marco af naar het vertrek. Vandaag wint Marco; nog 75dagen tot vertrek!
Ondertussen krijgen we beide enorm de kriebels ervan en gaat de tijd niet snel genoeg… Hoewel we bijna dagelijks met de bruiloft en huwelijksreis bezig zijn, mag het wat ons betreft al 6 augustus zijn.

We kunnen jullie nu verblijden met het nieuws dat echt alles bijna rond is. Onze to-do-list bevat enkel nog dingetjes, die we zelf moeten doen als extra’tje. De huwelijksreis is geheel geboekt, het moment van de laatste aanbetalingen komt dichterbij, afspraken voor de jurk en de bruidsmeisjesjurk zullen binnenkort zijn, de afspraak voor het bruidsboeket is gepland, de ringen zijn in de maak en WIJ tellen maar vrolijk verder af.
Marco schrijft tegenwoordig tijdens slapeloze nachten zijn gelofte…

KORTOM “ONLY” 75 DAYS LEFT…