What happened in Susteren en Sittard... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu What happened in Susteren en Sittard... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

What happened in Susteren en Sittard...

Door: bride-to-be

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

11 Juli 2015 | Nederland, Sittard

What happened in Susteren en Sittard, can travel the whole world…!!

Nietszeggende opening, he ;) Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoe ik deze bijzondere dag moet omschrijven. Alles was een hoogtepunt en mijn getuiges blijken net zo’n oog voor detail te hebben als ik…

10 juli 2015, een bijzondere dag voor ons! We waren samen een dagje vrij, tenminste dacht ik…Iedereen wist ervan, behalve ik (uiteraard, payback-time voor Marco). Verplicht moest ik in mijn bed blijven (gelukkig werd ik niet bruut uit mijn slaap gehaald), totdat Bo was wezen wandelen en Marco een ontbijtje had kunnen scoren. En ik vroeg nog zo om een croissantje met fruit, maar nee “ik moest en zou spek met ei eten”…Nu snap ik hem…Een momentje voor mezelf en ideaal moment om even met de wedding planner, Yolanda bij te kletsen. Groot compliment voor het feit dat ze net zo intens als ons toeleeft naar onze grote dag…En een mooier begin van deze bijzondere dag had het achteraf niet kunnen wezen…

Waar ik een blog wilde schrijven over het laatste maandje, wou Marco perse met Bo wandelen (terwijl ze net geweest was…). Oke, onder het mom “laten we geen ruzie maken op deze bijzondere dag” gingen we op pad…Eenmaal thuis werd ik bijna van de wc afgetrokken, omdat Bo de ladies binnen gek maakte (ballonnen zijn ook heel interessant voor onze Bo)…Eenmaal binnen zag ik wel iets achter de kast zitten met een fototoestel, maar ik dacht dat is Pim (mijn broertje) met zijn nieuwe fototoestel…Nog altijd had ik niks door, totdat er 4 dames uit de keuken sprongen en er ballonnen op me af kwamen….

Geblinddoekt naar buiten (en wat is onze voordeurpad dan toch eigenlijk toe aan nieuwe tegels) gingen we in stijl op weg naar….Susteren!! Geen idee, we belandden bij Villa Freubelke, waar we allen prachtige etageres maakte in de stijl van Amsterdam Blond. De mijne werd uiteraard een uniek exemplaar en een fenomeniaal herinnering (de meeste zullen ondertussen wel weten dat ik van de herinneringen maken ben..). Perfect begin vd dag dus voor mij. Vervolgens verlieten Elise en Melissa, de partypoopers, het pand vroegtijdig…

Terug naar Sittard tuffend, spotte ik in het Stadspark meteen een gezellig tafereeltje onder een idyllisch boompje (dat was pas een mooi stilleven..). High-Wine!! Lekkere hapjes en drankjes in het zonnetje met al mijn lieve vriendinnetjes om me heen, want ondertussen waren we compleet! Iedereen had zich de nodige moeite moeten doen om erbij te kunnen zijn en wat ben ik iedereen daar dankbaar voor :=)

Iedereen was de bride-to-be vergeten te vertellen dat het echte eten nog zou komen (oh, en dat er een toilet ontbrak in het park…)…dus verrassing op naar feestmaal 2! Lekker tapas gegeten, waarna we de vleeskeuring bij Ich & Dich overleefd hadden, namen we plaats op het terras. Een mooie serenade van nog-nader-te-bepalen-harmonie maakte de avond compleet. Het mooiste moment, op alle andere mooie momenten na, was toch wel de after-after-party met mijn 2 getuiges bij de Shishabar (ondertussen zijn Elise en ik beginnende Shisha-experts, waarbij Anouk ons de kneepjes van het vak leerde…)

Opgehaald door mijn aanstaande, die verplicht op de bank moest (wat een liefde) met mijn getuige naast me in slaap gevallen EN dan wordt je ’s morgens weer wakker in een ballonnenfestijn beneden. Godzijdank was mijn, niet alleen liefste collega, maar lieve vriendin Mariska bereid en wel in staat om mijn late dienst te draaien…

Rest mij niet anders dan Elise en Anouk onwijs te bedanken voor de super organisatie van deze geweldige dag, die ik nooit zal vergeten!!

Een dikke kus voor Amy, Anouk, Elise, Francis, Lavinia, Mariska en Melissa voor deze bijzondere dag, maar vooral voor de bijzondere vriendschappen door dik en dun!!

Baie dankie! Ek is lief vir julle!!

  • 11 Juli 2015 - 17:17

    Anouk (& Robbie):

    Lieve Nene,

    Ik ben ontzettend blij dat jij zo hebt genoten! Alles is je ontzettend gegund en ik (en Elise vast ook) ben dolgelukkig dat je het zo'n fijne dag vond want ik was behoorlijk zenuwachtig vantevoren haha. Nu kunnen we echt gaan aftellen, want het volgende feestje is de bruiloft! Ik kan niet meer wachten!!

    Hele dikke kus Nounou

  • 11 Juli 2015 - 17:38

    Marco En Renee Franssen-Weerts:

    Zooo lief, lieve Nounou!! Ik ben zo blij met jullie fantastische organisatie van deze nog-fantastischere dag!! Ek is lief vir jou!!

  • 18 Juli 2015 - 19:20

    Elise:

    top blog en top foto's love it!!

  • 18 Juli 2015 - 19:34

    Marco En Renee Franssen-Weerts:

    Was dan ook georganiseerd door TOP besties & getuigen! Ek is baie lief vir jou!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco en Renee

Via deze weg willen wij jullie allemaal op de hoogte houden van de voorbereidingen, het huwelijk zelf en de huwelijksreis :)

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1474
Totaal aantal bezoekers 14184

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 08 Oktober 2015

HUWELIJK

Landen bezocht: