”de 13de..” - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu ”de 13de..” - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

”de 13de..”

Door: de vakantiegangers..

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

13 September 2014 | Egypte, Marsa Alam

Soms zit het mee, soms zit het tegen…De voorbereidingen ging tot nu toe ook eigenlijk te goed (of eigenlijk kan ik zelfs perfect zeggen!). De locatie in Pretoria levert nogal wat ditjes en datjes op. Nadat we eerst flink gebaald hebben van alle nieuwtjes, ging Renee –met dank aan de combinatie nachtdienstritme/vakantie”stress”/huwelijksperikelen- op een nieuwe zoektocht! En we vonden toch wel een aantal nieuwe pareltjes…Soms kun je iets negatiefs toch weer ombuigen naar iets positief en het lijkt erop dat wij hierin goed geslaagd zijn! Kortom, we gaan lekker genieten van onze vakantie! Op naar Noord-Afrika, voordat we volgend jaar naar Zuid-Afrika gaan…

Voor jullie: een aantal plaatjes van onze lodges in het Welgevonden Game Reserve, Zuid-Afrika. Meet: Pitse en Lebala Gama Lodge :=))

• 14 September 2014 - 11:18

Melissa:

Lieve schatten,
    Alles komt goed! Beetje huwelijksstress hoort erbij!
    Prachtige plaatjes hoor!
    Xxx

• 15 September 2014 - 19:30

Corrie En Harry:

Het ziet er allemaal even mooi uit, we hebben iets om naar uit te kijken.

Groetjes pap en mam.