4 TOP getuiges en ‘n fantastische ceremoniemeester - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu 4 TOP getuiges en ‘n fantastische ceremoniemeester - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

4 TOP getuiges en ‘n fantastische ceremoniemeester

Door: 'n gelukkig bruidspaar-to-be

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

13 Mei 2014 | Nederland, Brunssum

Na ’n zeer geslaagd getuigenweekend stond het volgende feestje in het kader van de bruiloft op de planning, namelijk het etentje met iedereen die helaas op het “nog-maar-1-jaar-wachten feest” zullen ontbreken. We mogen nu ook bekend maken dat we ondertussen 4 TOP getuiges en ’n fan-tas-tische ceremoniemeester hebben! Anouk M had even moeite met de “vacature”, maar stemde vol enthousiasme toe en we mogen concluderen dat ze haar taak al erg serieus neemt….Met zo’n topteam om ons heen wordt het sowieso ge-wel-dig!

En nu wacht de rest nog “een taak”, zodat iedereen erbij betrokken wordt op een speciale manier…Wacht maar af tot vrijdag 8 augustus 2014!

Ondertussen hebben wij ook niet stilgezeten en hebben wij ons verdiept in verschillende locaties in Pretoria, aangezien we Yolanda, onze wedding planner, gevraagd hadden dit zelf te mogen doen. Zo gezegd, zo gedaan. Tevreden met onze lijst belt Yolanda ons op. “Ik heb stiekem toch gezocht en ik heb de PERFECTE locatie voor jullie gevonden…” OH!! Wat denk je? Dezelfde als onze eerste keuze. Yolanda is deze locatie nu aan het bekijken, zodat wij jullie deze 8 augustus ook kunnen voorstellen, waar we 1 jaar later zullen overnachten…

Vrijdag 8 augustus 2014, precies 1 jaar voor vertrek!! Hier zullen de locaties in Pretoria en de kamerindeling in het Welgevonden Game Reserve bekend gemaakt worden, jullie speciale taken worden aangeboden EN meer informatie over Zuid-Afrika zelf volgt! Kortom don’t miss it!

• 13 Mei 2014 - 13:15

Anouk Tummers:

Wij zijn erg benieuwd naar alle vorderingen en kunnen niet wachten om weer nieuwe informatie tot ons te nemen. Keep up the good work! xxx Anouk & Roberto