Vrijgezellenfeest Marco - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu Vrijgezellenfeest Marco - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

Vrijgezellenfeest Marco

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

16 Mei 2015 | Nederland, Tilburg

9-5-2015
What happens in Tilburg, stays in Tilburg…

Lekker dramatische opening he ;). 9 mei 2015, iedereen wist ervan (zelfs mijn aanstaande) behalve de hoofdpersoon zelf.. Deze jongeman werd namelijk bruut uit zijn schattige slaap getrokken om zijn vrijgezellenfeest te vieren. Achteraf gaat je dan een lampje branden omdat we middags zouden barbecueën bij Paul en Jorrit kon ook toevallig en in de avond wilde Amy een drankje doen.. Jaja, normaal hebben ze idd hier nooit tijd voor! (grapje)

Zoals gezegd werd ik dus wakker gemaakt, kleertjes aangetrokken maar hier moest nog een mooie bajesoverall overheen.. Vervolgens werd er van mij verwacht dat ik voor iedereen spek met ei ging koken, uiteraard onder het genot van de eerste maar zeker niet de laatste pils van de dag..

Buikje vol stapten we in de auto’s om een aantal rotondes een keer of 5/6/7 ik weet niet meer hoe vaak te nemen en eindigden we bij kinderstad Heerlen. Aangezien dit loos alarm was zijn we erna snel in de auto gestapt en richting Tilburg gereden. Eenmaal aangekomen de spullen gedropt en richting de activiteiten gegaan die er voor mij gepland waren. Al met al had ik geen beter programma zelf kunnen samenstellen. 3 heats karten, potje paintballen incl konijnenpak! Allemaal heel erg top geregeld! Tussendoor werd er nog karaoke van mij verwacht, en zeker in vergelijking met die andere mensen moet ik toch maar eens gaan nadenken om bij the voice langs te gaan. Sterker nog, het schijnt dat ze nog altijd die goddelijke gouden keel uit Limburg aan het zoeken zijn..
Na al die activiteiten ( en bier drinken) werd het tijd om op te frissen en van daaruit een hapje te eten bij de griek en erna de binnenstad van Tilburg onveilig te maken. Maar goed over sommige dingen gaan we niet teveel uitweiden, aldus de titel van deze blog. Terug aangekomen op de hotelkamer hadden sommige heren (en dames) niet genoeg gedronken en moest de fles champagne er nog aan geloven.
Moe, voldaan en bont en blauw het bedje opgezocht om de ochtend erna de reis na het zuiden in te zetten, maar niet voordat er hartig ontbeten werd bij de lokale Burger King. Wat moet dat personeel wel niet gedacht hebben?..

Rest mij niet anders dan Paul, Amy en Jorrit enorm te bedanken voor deze geweldige dag, waarbij alles top geregeld was!
Uiteraard voelde ik mij vereerd dat er zoveel mensen tijd voor mij hadden vrijgemaakt om dit samen te vieren, en inmiddels is de volgende barbecue alweer gepland! Nogmaals dank!

  • 20 Mei 2015 - 10:55

    Eemster:

    Lieve lieve marco. Natuurlijk was dit ook voor ons een spectaculair dagje (en nachtje) het is geen einde vam het vrije leven maar het begin van een mooi leven samen waar zo'n avondje stappen natuurlijk niet verboden gaat worden. Graag gedaan en iedereen bedankt voor de samenwerking en het aanwezig zijn en het maken van een onvergetelijk feestje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco en Renee

Via deze weg willen wij jullie allemaal op de hoogte houden van de voorbereidingen, het huwelijk zelf en de huwelijksreis :)

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 14205

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 08 Oktober 2015

HUWELIJK

Landen bezocht: