Ken je dat gevoel..?! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu Ken je dat gevoel..?! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

Ken je dat gevoel..?!

Door: the bride to be!!

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

20 December 2014 | Nederland, Heerlen

Het gevoel van totale extase?
Het gevoel van totale verwarring?
Het gevoel van “ik loop over van liefde…”?
Het gevoel van “ik zie door de bomen (of eigenlijk jurken) het bos niet meer…”?
Het gevoel van “ik voel me een prinsesje…”?
Het gevoel van “dit is het absoluut NIET”, maar niet kunnen zeggen waarom niet…?
Het gevoel van “waarom was de allereerste jurk nu zo mooi…?”
Of het gevoel van “waarom vind ik nou net die jurk mooi, die alles heeft wat ik op voorhand NIET wilde en NIET mooi vond…”?
Het gevoel van “ik voel me nu een echte bruid…”?
Het gevoel van “eigenlijk weet ik diep van binnen wel wat ik wil…”?
Het gevoel van “aaaaah, nu moet ik nog 230 dagen wachten totdat ik DIE jurk aanmag…”?

Ze stonden me allemaal fabulous, al zeg ik het zelf, maar ze waren het toch nét niet. Tot ik die ene jurk paste, maar of die het nou helemaal is..?! Of was het nou die andere? Een tweestrijd tussen twee totaal verschillende jurken, maar ook een tweestrijd met mezelf. “Ik wilde nog zoveel andere winkels af en honderden andere jurken passen…” De keuze zal in 2015 wel gemaakt worden…Voor nu droom ik nog lekker even verder en plan ik toch weer zo’n bijzondere date…

PS. Als je meewil op zo'n bijzondere date, let me know!! Al moet je uiteraard wel precies zeggen, wat ik wil horen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco en Renee

Via deze weg willen wij jullie allemaal op de hoogte houden van de voorbereidingen, het huwelijk zelf en de huwelijksreis :)

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 14206

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 08 Oktober 2015

HUWELIJK

Landen bezocht: