EIN-DE-LIJK 2015 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu EIN-DE-LIJK 2015 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Marco en Renee Franssen-Weerts - WaarBenJij.nu

EIN-DE-LIJK 2015

Door: R & M

Blijf op de hoogte en volg Marco en Renee

01 Januari 2015 | Nederland, Brunssum

1 januari 2015, absurpt…naar dit jaar hebben we zoooooo lang uitgekeken. Al sinds 7 maart 2013. De dag, waarop we ons verloofde in ’t betoverende IJsland. Met dezelfde fles champagne zijn we gister 2015 letterlijk ingeknald…

Ons wens julle baie goeds in ons jaar!!
Dat 2015 voor jullie allemaal geluk mag brengen in de grote en kleine dingen…!!

2015! Nog maar 221 dagen tot onze grote dag…

Blog # 15
“2014 overzicht en de toekomst”

Januari: Renee’s verjaardag.

Februari: Lidl Kampioenen feest in de Efteling met Marco’s getuigen. Egypte # 1, cruising the Nile.

Maart: getuigenweekend “oefenen op safari gaan”.

April: definitieve prijsopgave binnen: “we gaan het doen, trouwen in Zuid-Afrika!”

Mei: Marco’s verjaardagverrassingsweekend in Krakau met als hoogtepunt Auswitch. ZA-etentje # 1

Juni: love-fotoshoot en ’n geslaagde familiedag Weerts. Renee’s diploma # 4 aka kinderverpleegkundige gevolgd door een wandelvakantie met onze boef in Schoorl.

Juli: huwelijk initaalgenootjes R & M. ZA-etentje # nr 2.

AUGUSTUS: “only one year left feestje”, knuffelen met ons kersverse bruidsmeisje en onze dag vieren in Afrikaanse stijl tussen de dieren. Aanbetaling Lodges Welgevonden.

September: Egypte # 2, ge-nie-ten van de wonderen onderwater.

Oktober: Bruidsbeurs # 1, het voorbeeld van hoe we het wel willen….Weekendje Europapark.

November: Bruidsbeurs # 2, het voorbeeld van hoe we het niet willen….

December: sinterklaas met onze A-getuigen & Roberto. Kerstmis met de andere getuigen en familie. Dressshopping # 1.

Januari 2015: “Meet A.A.”; aanbetaling Pretoria.

The future...

• 03 Januari 2015 - 13:03

Elise:

Wauwie wat een bijzonder jaar achter de rug en een geweldig jaar ih vooruitzicht!! Hopelijk komt er bij januari ook nog dressshoping te staan! ;)